کد خبر: ۸۷۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۱۱۰۵
با توجه به نتایج رقم خورده در دیدار‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال و ناکامی بالانشینان در کسب پیروزی، گل‌گهر سیرجان در صدر جدول باقی ماند.

جدول لیگ برتر؛ استقلال به پرسپولیس رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز (دوشنبه) با پنج دیدار پیگیری شد. هفته‌ای که در آن، دیدار نساجی مازندران مقابل پرسپولیس به دلیل خطر ابتلای سرخپوشان تهرانی به کرونا در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد.

گل‌گهر سیرجان با وجود شکست غیرمنتظره‌ای که مقابل پیکان متحمل شد، با 10 امتیاز در صدر جدول مسابقات باقی ماند. شاگردان مهدی تارتار هم هشت امتیازی شدند تا با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس و استقلال، به رتبه چهارم جدول صعود کنند. استقلال هم با توقف مقابل صنعت نفت آبادان، با هشت امتیاز به جایگاه سوم جدول رسید تا به نزدیکی رقیب همشهری برسد. شاگردان اکبر پورموسوی با هشت امتیاز و تفاضل گل کمتر از پرسپولیس، پیکان و استقلال، به رتبه پنجم جدول صعود کرد.

تراکتور با تساوی مقابل فولاد شش امتیازی شد و پایین‌تر از نفت مسجدسلیمان، در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند. شاگردان جواد نکونام هم با هفت امتیاز به جایگاه هشتم جدول سقوط کردند. مس رفسنجان امروز برابر سایپا به تساوی رسید تا با این یک امتیاز، به جایگاه پانزدهم صعود کند. خودروسازان نیز همچنان در جایگاه نهم جدول ایستاده‌اند.

آلومینیوم اراک هم با پیروزی قاطعانه‌ای که مقابل ماشین‌سازی به دست آورد، 5 امتیازی شد و به جایگاه سیزدهم جدول صعود کرد تا ذوب‌آهن به رده چهاردهم جدول سقوط کند. ماشین‌سازی هم با یک امتیاز راهی قعر جدول شد.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

نفت مسجدسلیمان 3 - سپاهان اصفهان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - شهر خودرو 2
گل‌گهر سیرجان یک - پیکان 2
تراکتور تبریز صفر - فولاد خوزستان صفر
سایپا صفر - مس رفسنجان صفر
آلومینیوم اراک 4 - ماشین‌سازی تبریز یک
استقلال یک - صنعت نفت آبادان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

جدول لیگ برتر؛ استقلال به پرسپولیس رسید

هفته ششم رقابت‌ها روزهای 21، 22 و 23 آذر برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
چرا نمینویسید گل سالم‌صنعت نفت مردود شد؟
قلم‌ناپاکی دارید که فقط درجهت حمایت ازکیسه مینویسید
درضمن بایه بازی بیشتر تیم‌محبوبتون‌زیرما خوابیده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: