کد خبر: ۸۷۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند توزیع موادمخدر در شیراز متلاشی شد.

​انهدام باند موادمخدر در شیراز/کشف ۶۴۰ کیلو حشیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، موسوی ادامه داد: ۲ نفر از اعضای این باند دستگیر و ۲ خودروی متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) فارس فعالیت این باند را در شیراز تحت نظر داشتند، گفت: پس از شناسایی محل استقرار و فعالیت این باند، با اخذ دستور قضایی، ۲ عضو آن دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری فارس، شناسایی و برخورد با باندهای حرفه‌ای موادمخدر را اولویت دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی فارس دانست و گفت: هدف نهایی مبارزه با موادمخدر، پیشگیری از آلودگی شهروندان خصوصا جوانان به اعتیاد و تحمیل عوارض آن در قالب آسیب‌های اجتماعی، به خانواده و جامعه است.

به نقل از دادگستری فارس،موسوی گفت: در این راه با اعمال مدیریت توسط دستگاه قضایی، علاوه بر تشدید مجازات قاچاقچیان از سوی قضات، آگاه‌سازی جامعه با هدف پیشگیری از گرایش جوانان به مصرف موادمخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی، در دستور کار معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: