کد خبر: ۸۷۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۳
رژیم اسرائیل با تمام توان رسانه‌ای خود در تلاش است تا از حجم ضربه سنگینی که به ساختار پدافند سایبری‌اش وارد شده بکاهد.

ضربه بزرگ سایبری که اسرائیل قصد پنهان کردنش را داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،این در حالی است که تا لحظه تهیه این خبر صهیونیست‌ها نمی‌دانند چه شخص یا گروهی عامل اصلی این اقدام بوده و هدف اصلی از این حمله چیست.

با اینکه ساختار بیمه‌ای اسرائیل هدف تهاجم سایبری بزرگی قرار گرفت، رسانه‌های عبری‌زبان می‌کوشند تا پرداختن به این مساله را به حداقل ممکن برسانند.

بر اساس اعترافات منتشرشده، هکرها موفق شدند به سرورهای شرکت بیمه «شیربیت» رخنه کرده و تمامی اطلاعات موجود در آن از جمله سوابق تمامی کارمندان و مشتریانش را تخلیه کنند.

در مورد اهمیت این شرکت بیمه همین بس که برنده مناقصه بیمه تمامی کارمندان ساختار دولتی اسرائیل بود و به بیانی روشن‌تر، تمامی کارمندان و شاغلان در بخش دولتی اسرائیل سوابقی اعم از اوراق هویت، شماره تلفن و... در این شرکت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: