کد خبر: ۸۷۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۱
سرمربی تراکتور خاطرات خوبی را در دوران بازیگری برای آبی‎ها رقم زد.

روزی که علیرضا منصوریان می‌خواست عابدزاده شود+عکسبه گزارش خبرداغ ، علیرضا منصوریان بازی های به یادماندنی زیاد برای استقلال داشته. او جزو چهره های فراموش نشدنی این باشگاه است. یکی از خاص ترین روزهای منصوریان در استقلال اما مربوط به فینال جام حذفی در سال 75 است. او در آن روز حتی درون دروازه استقلال ایستاد.

 

منصوریان وقتی عکس آن روز را می بیند با خنده می گوید: «عجب عکسی. این برای فینال جام حذفی است. جلوی برق شیراز. تابستان سال 75. غلامپور از زمین بازی اخراج شد. سه تعویض مان را هم کرده بودیم. گفتند چه کنیم؟گفتم آقا من درون دروازه می ایستم. خلاصه 6،7 دقیقه ای گلری کردم. یک صحنه هم تلاش کردم مثل عابدزاده توپ را یکدستی بگیرم. آن موقع مد بود. یک دراف هم زدم و یک توپ را از روی خط بیرون کشیدم. آن مسابقه را بردیم و قهرمان شدیم. این عکس هم شد یک عکس یادگاری شیرین. روزی که هم هافبک بازی کردم و هم گلر.»

 

 
 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: