کد خبر: ۸۷۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۲
رستم زاد مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تایید اینکه این نامه در فضای مجازی منتشر شده است، گفت : صحت نامه در دست بررسی است و در صورت تایید اطلاع رسانی می شود.

نامه سرپرستار بخش اطفال بیمارستان امام شهر ایلام منتشر و ابعاد جدیدی از این پرونده رقم خورد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران، روز قبل با انتشار بیانیه دانشگاه علوم پزشکی ایلام مبنی بر عدم قصور پزشکان در معالجه نوزاد آبدانانی، نامه سرپرستار بخش اطفال بیمارستان امام شهر ایلام منتشر و ابعاد جدیدی از این پرونده رقم خورد.

در این نامه که خطاب به مدیریت پرستاری بیمارستان نوشته شده به صراحت از تخلف یکی از پرستاران در قطع اکسیژن و وخیم شدن نوزاد نام برده شده است.

رستم زاد مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این باره با تایید اینکه این نامه در فضای مجازی منتشر شده است، گفت : صحت نامه در دست بررسی است و در صورت تایید اطلاع رسانی می شود.

 

ابعاد تازه از پرونده نوزاد آبدانانی؛ رونمایی از نامه سرپرستار بخش اطفال بیمارستان

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: