کد خبر: ۸۷۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز دوشنبه هفدهم آذر در اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا نماینده استان مرکزی امیدوار به کسب اولین 3 امتیاز لیگ برتری باشد.

آلومینیوم اراک در انتظار اولین ۳ امتیاز لیگ برتریبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، آلومینیوم از چهار دیدار پیشین خود، ۲ باخت و ۲ تساوی بدون گل و کسب دو امتیاز در کارنامه خود دارد. نماینده اراک در رقابت با فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر نشان داد که مسیر رشد و اقتدار قرار دارد و آرام آرام جایگاه واقعی خود را در لیگ برتر پیدا می‌کند.

فولاد خوزستان، با توجه به سه دیدار گذشته آلومینیوم به ویژه در هفته اول و دوم که به ناکامی انجامید و با تصور برتری خود نسبت به تیم حریف (آلومینیوم) درصدد بود تا مقابل آلومینیوم به امتیاز پیش بینی شده دست پیدا کند و دروازه نماینده اراک را بارها و بارها بگشاید و از این رهگذر شرایط مطلوب‌تر در جدول این رقابت‌ها کسب کند اما در پایان این رقابت و جدال میان شاگردان نکونام و رسول خطیبی کار به تساوی بدون گل انجامید.

فولاد با تمام تلاشی که داشت نتوانست دروازه آلومینیوم را بگشاید و آلومینیوم نشان داد روند رو به رشدی را طی می‌کند و با هماهنگی بیشتر بازیکنان و درایت کادر فنی حضور منسجم و قوی‌تری از نماینده استان مرکزی در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.

آلومینیوم اراک در روز دوشنبه هفدهم آذرماه برای کسب پیروزی و به دست آوردن ۳ امتیاز و نخستین پیروزی خود در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، مقابل میهمان خود ماشین سازی تبریز صف‌آرایی خواهد کرد.

گفتنی است هم اکنون آلومینیوم اراک با انجام ۴ بازی، ۲ باخت، ۲ تساوی و کسب دو امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و ماشین سازی تبریز نیز با انجام ۴ بازی ۳ باخت، یک تساوی و کسب یک امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاده است.

با اعلام کادر پزشکی تیم آلومینیوم اراک، مرتضی آقاخان و محمد ایران پوریان اخیراً دچار مصدومیت شدند و حضورشان در رقابت روز دوشنبه مقابل ماشین سازی تبریز، بستگی به آماده این دو بازیکن در آخرین تمرین پیش از بازی و نظر سرمربی تیم دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: