کد خبر: ۸۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۵
معزی در واکنش به توهین نماینده مجلس به رئیس‌جمهور:
معاون دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به نطق نماینده مردم بندرعباس در جلسه روز چهارشنبه مجلس و نحوه بیان انتقاد وی از رئیس جمهوری گفت: ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.

ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نحوه بیان انتقاد وی از رئیس جمهور به دلیل عدم حضور در در جلسه صبح چهارشنبه مجلس نوشت:

«‌آنقدر درونمایه‌ خود را به رخ کشیدید تا آن نهیب تاریخی، نصیبتان شد؛ حالا هم با وجود دستور صریح و چندباره‌ رهبری، پایبندی به تصمیمات تخصصی ستاد ملی را به استهزا می‌گیرید و باب توهین تازه‌ای را می‌گشایید. ادبتان که هویدا بود، قانون‌مداری و ولایت‌پذیری‌تان هم آشکار شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: