کد خبر: ۸۷۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۴
جمعه ۱۳ آذر ایوب آقاخانی و یوسف باپیری در «کتاب‌باز» از ویلیام شکسپیر می‌گویند.

دورهمی «کتاب‌باز» به شکسپیر می‌پردازدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، جمعه ۱۳ آذر ایوب آقاخانی و یوسف باپیری در «کتاب‌باز» از ویلیام شکسپیر می‌گویند.

ایوب آقاخانی کارگردان، بازیگر و نمایشنامه‌نویس و یوسف باپیری مدرس و کارگردانِ تئاتر شامگاه جمعه ۱۳ آذر با حضور در استودیوی «کتاب‌باز» از ویلیام شکسپیر سخن می گویند. این ۲ فعالِ مدیومِ تئاتر در کنار سروش صحت و احسان رضایی کارشناس ثابت کتاب‌باز، ویژگی‌های شکسپیر، علت جهان شمولی و جاودانه بودنِ آثارش را بررسی خواهند کرد.

آن‌ها همچنین به تاریخچه‌ی اولین ترجمه‌ از آثار شکسپیر به زبان فارسی در زمان قاجار خواهند پرداخت.

برنامه‌ تلویزیونی «کتاب‌باز»، پنجشنبه‌ها موضوع محور است و با حضور چند کارشناس، موضوعی خاص و مرتبط با ادبیات بررسی خواهد شد.

برنامه‌ تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان، هر هفته از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌ی‌ نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱ ، ۸ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: