کد خبر: ۸۷۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۸
حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در پیامی از ابراز همدردی‌ها در فقدان مرحوم حجت الاسلام شهیدی رییس سابق بنیاد شهید قدردانی کرد.

ناطق نوری از ابراز همدردی‌ها در فقدان مرحوم شهیدی قدردانی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در این پیام قدردانی آورده است: در پی ضایعه درگذشت برادر محترم و روحانی خدوم، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمدعلی شهیدی محلاتی، که موجبات تالم خاطر بسیار گردید، بر خود لازم می‌دانم با طلب مغفرت از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم، از الطاف و پیام های محبت آمیز روحانیت معظم، مسوولان، شخصیت‌های برجسته و سایر عزیزان که به طرق گوناگون اظهار هم‌دردی کردند، صمیمانه سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال، سلامتی و  توفیق همگان را خواستارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: