کد خبر: ۸۷۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره توجه ویژه دولت به پروژه‌‌های نیمه تمام اظهار داشت: فردا پروژه‌های برق با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

واعظی: فردا پروژه‌های برق با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هئیت دولت با اشاره به اقدامات دولت و جهش خوبی  که بخش خودرو، تولید و غیره به وجود آمده است، گفت: از ابتدای سال آقای رئیس جمهور دستور دادند که وزرا و دستگاه‌های ذیربط با همه توان خود روی کلیه پروژه‌های زیرساختی و اساسی کشور متمرکز شوند و آنها را به اتمام برساند. 

وی افزود: ما نیز برای اینکه یک سازوکار روشنی داشته باشد روزهای پنجشنبه را برای اینکار  قرار دادیم که هرکدام از پروژه‌ها که افتتاح شد در حضور رئیس جمهور گزارش دهند و  مردم نیز به  صورت زنده ببینند که در کشوری که این همه تحت فشار  و در جنگ اقتصادی قرار دادر پروژه‌های اصلی افتتاح می‌شوند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به افتتاح هفتگی پروژه‌های عظیم در کشور اظهار داشت: در هفته گذشته افتتاح پروژه‌های وزارت نفت را با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰ هزار میلیاردی انجان دادیم. فردا نیز افتتاح پروژه‌های برقی را داریم که بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد اولویت اول دولت تدبیر و امید تولید است و لذا این برنامه تا آخر سال ادامه دارد. با توجه به اینکه سال پایانی دولت است سعی  داریم همه پروژه‌هایی که بالای ۸۰ درصد هستند را توجه ویژه‌ای که نسبت به آنها وجود دارد به اتمام برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: