کد خبر: ۸۷۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۵
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مقابل پیکان یک بر صفر هم برنده بازی شویم ۳ امتیاز را گرفتیم و مهم نیست چند گل بزنیم.

برهانی: مهم نیست چند گل بزنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مقابل پیکان یک بر صفر هم برنده بازی شویم 3 امتیاز را گرفتیم و مهم نیست چند گل بزنیم.

آرش برهانی پیش از دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: امروز بازی خوبی داریم ولی یکی از نگرانی‌های ما زمین بازی است. بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند امیدوارم دل مردم را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه استقلال به برگزاری بازی در این زمین اعتراض داشت عنوان کرد: این زمین کیفیت ندارد چون پیکان هم روی زمین بازی می‌کند و فوتبال خوبی ارائه می‌کند. امیدوارم وضعیت زمین روی کیفیت دو تیم اثر نگذارد چون این زمین قابلیت برگزاری این دیدار را ندارد.

مربی استقلال در خصوص اینکه هدف استقلال در این بازی چیست گفت:ما آمدیم ببریم و 3 امتیاز را می گیریم. یک بر صفر هم برنده بازی شویم 3 امتیاز را گرفتیم و مهم نیست چند گل بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: