کد خبر: ۸۷۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی ضمن تبریک دهم آذر روز مجلس، این نهاد را نماد مسلم مردم سالاری دینی در جامعه برشمرد.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،
متن این پیام به شرح زیر است.

به نام خداوند جان و خرد

دهم آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس(ره) به عنوان روز مجلس نامگذاری شده است . نهادی که با برآمدن از دل ملت به نماد مسلم مردم‍ سالاری دینی در جامعه اسلامی بدل گشته است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تحقق اراده مردم و صلاح جامعه و اسلام را وظیفه شرعی و اخلاقی خویش دانسته و می کوشند با تعامل و همکاری نزدیک با سایر قوا در مسیر رفع مسائل مردم به ویژه در حوزه معیشت، گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید سید حسن مدرس (ره) و نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن دهم آذرماه را به همه خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه رحمت الهی و هم افزایی روزافزون نمایندگان توانمند ، شاهد رشد شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و توسعه پایدارکشور باشیم.

 

غلامحسین مظفری

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: