کد خبر: ۸۷۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۳۹۷
مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

مرفاوی: استقلال به دنبال ۳ امتیاز بازی مقابل پیکان استبه گزارش خبرداغ ، صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شهادت فخری زاده را به ملت ایران و خانواده این شهید تسلیت می‌گویم.

 

او درباره بازی برابر پیکان گفت: پیکان تیم خوبی است و در سه هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و برابر استقلال هم با انگیزه ظاهر می‌شود. این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند، اما امیدوارم با ارائه فوتبال خوب سه امتیاز را به دست آوریم. به دنبال برد هستیم. به دلیل شرایط آب و هوایی تمرین خوبی نداشتیم، اما بچه‌ها آماده این دیدار هستند.

 

مرفاوی ادامه داد:متاسفانه در بازی با پیکان، شیخ دیاباته، اسماعیلی و یزدانی را در اختیار نداریم.

 

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه این تیم هنوز ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم. ما از تمام بازیکنان شناخت خوبی داریم، اما موضوع کرونا باعث شده تا برخی بازیکنان ما درگیر این بیماری شوند و مدتی آن‌ها را در اختیار نداشته باشیم. بازیکنانی داریم که می‌توانند صد درصد در اختیار تیم باشند.

 

مرفاوی گفت: در راس کادر فنی محمود فکری قرار دارد و سایر اعضای کادرفنی در تعویض‌ها به سرمربی کمک می‌کنند. هر جایی که لازم باشد همفکری می‌کنیم، اما تصمیم نهایی را فکری می‌گیرد.

او درباره اینکه آیا از مظلومی هم در تعویض‌ها کمک گرفته می‌شود یا خیر گفت: به هر حال مظلومی مدیر تیم است و کار خودش را انجام می‌دهند.

 

مرفاوی درباره بخشش محرومیت محمود فکری گفت: اعتقاد و توصیه من این است که وقتی یک تیم یا کادر می‌تواند شرایط فنی خوبی داشته باشد چرا باید وارد مسائل حاشیه‌ای شود و یا نیمکت شلوغی باشد؟ توصیه من به تمام مربیان جوان این است که دانش خود را بالا ببرند و روی مسائل فنی تمرکز کنند و به این فکر نباشند که چرا داور اینگونه قضاوت کرد. باید هر مربی به فکر نیمکت تیم خود باشد. اگر بخواهیم تیم حریف را به خاطر مسائل روانی خراب کنیم کار پسندیده‌ای نیست و به نظر من از نظر اخلاقی شایسته نیست.

 

او درباره اعتراض استقلال به زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: بازی پیکان و شهر خودرو در این زمین لغو شد. تیم پیکان و ما علاقه داریم روی زمین فوتبال بازی کنیم؛ بنابراین اگر زمین شرایط خوبی داشته باشد به نفع هر ۲ تیم است، اما به نظر من این زمین شرایط خوبی ندارد مگر اینکه در چند روز اخیر ترمیم شده باشد.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: