کد خبر: ۸۷۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۲۲۱
طی تماس تلفنی با ظریف؛
وزیر امور خارجه افغانستان اقدام تروریستی روزجمعه که منجر به شهادت محسن فخری زاده شد را محکوم کرد و تروریسم در هر شکل آن را مردود دانست.

وزیر امور خارجه افغانستان ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جریان تماس تلفنی امروز حنیف اتمر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور، حنیف اتمر با ابراز همدردی و تسلیت با دولت و مردم کشورمان، اقدام تروریستی روزجمعه که منجر به شهادت محسن فخری زاده شد را محکوم کرد و تروریسم در هر شکل آن را مردود دانست.

موضوعات دوجانبه از جمله مسائل مربوط به سند همکاری های جامع دو کشور ، افتتاح راه آهن خواف - هرات و همکاری‌ها دو کشور در حوزه آبی از دیگر موضوعات مورد گفتگو و تبادل نظر وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان در این گفتگوی تلفنی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: