کد خبر: ۸۷۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۲۴۹
رئیس مجلس گفت: علاوه بر انتقام سخت از عاملان ترور شهید فخری زاده باید دستگاه های مرتبط باید این ضایعه اسفناک را به پیشرفت در عرصه های مختلف تبدیل کنند.

قالیباف: ترور شهید فخری زاده پنجره ای جدید به روی پیشرفت کشور باز خواهد کردرئیس مجلس گفت: علاوه بر انتقام سخت از عاملان ترور شهید فخری زاده باید دستگاه های مرتبط باید این ضایعه اسفناک را به پیشرفت در عرصه های مختلف تبدیل کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 آذر) قوه مقننه و در نطق پیش از دستور خود، با بیان اینکه در آستانه روز دهم آذر، روز مجلس هستیم، گفت: شهید مدرس مجاهد وارسته ای بود که در عمل به وظایف نمایندگی الگوی نمایندگان ادوار بود.

وی با اشاره به ترور شهید فخری زاده، ادامه داد: قطعا ترور شهید فخری زاده پنجره ای جدید به روی پیشرفت کشور باز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

رئیس جمهوری: به موقع پاسخ ترور شهید فخری‌زاده را می‌دهیم

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد:علاوه بر انتقام سخت از عاملان ترور شهید فخری زاده باید دستگاه های مرتبط باید این ضایعه اسفناک را به پیشرفت در عرصه های مختلف تبدیل کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: