کد خبر: ۸۷۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۷۱۵
پرسپولیس در شرایطی دیروز در مسجدسلیمان به مصاف نفت رفت و سومین بازی‌اش در فصل جدید را برگزار مکرد که طبق برنامه اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ، روز دوشنبه هفته آینده باید در تهران میزبان شهرخودرو باشد.

اعتراض پرسپولیس؛ هوای استقلال را دارندبه گزارش خبرداغ ،  پرسپولیس در شرایطی دیروز در مسجدسلیمان به مصاف نفت رفت و سومین بازی‌اش در فصل جدید را برگزار مکرد که طبق برنامه اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ، روز دوشنبه هفته آینده باید در تهران میزبان شهرخودرو باشد. در واقع پرسپولیس در فاصله چهار روز باید دو مسابقه سنگین برگزار کند و این برنامه‌ریزی مورد تعجب و اعتراض کادر فنی این تیم قرار گرفته است.

 

این شرایط زمانی برای پرسپولیسی‌ها عجیب به نظر می‌رسد که استقلال یک روز قبل از پرسپولیس به میدان رفت و بازی بعدی‌اش را بعد از پرسپولیس برگزار خواهد کرد!

 

در واقع استقلال بازی هفته سومش را قبل از پرسپولیس و مسابقه هفته چهارمش را بعد از پرسپولیس برگزار خواهد کرد و شش روز بین دو مسابقه‌اش فاصله می‌افتد در حالی که پرسپولیس فقط چهار روز زمان دارد. یعنی پرسپولیس در بازگشت به تهران بعد از یک جلسه ریکاوری و با دو جلسه تمرین در روزهای شنبه و یکشنبه باید مهیای بازی با شهرخودرو شود و در واقع فقط یک روز می‌تواند تمرین کاملی انجام دهد.

 

این مساله مورد اعتراض کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته و آنها معتقدند امسال سازمان لیگ کلاً هوای استقلال را دارد. آنها می‌گویند احتمالاً چون پرسپولیس دو بازی اولش را بعد از استقلال برگزار کرده حالا سازمان لیگ قصد دارد دو بازی بعدی آنها را قبل از استقلال برگزار کند که برای آنها چنین روشی غیرمنطقی است.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ع ع
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
نترسید سلطانی خر امسال دوباره قهرمانی را به چرکپولیس میده
تاج
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
لنگی های هوچی گر جقدر هم عجول هستند!!!!؟ بابا چرا اینقدر عجله!؟ اینقدر توطئه برعلیه تاج در دست اقدام هست مثل پنج سال گذشتع....! در ضمن شما با پنالتی های کاملا خنده دار 1 هیچ میبرید و تا الان هم 3پنالتی سرورتون تاج بزرگ از داوران مطیع وزارت سرخ طلبکارند! وای اگر بابامسعود حکم جهادم دهد........!!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: