کد خبر: ۸۷۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۵۵
پرونده‌های مالی استقلال یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و مسئولان استقلال ناگزیر هستند مشکل مالی این تیم را حل کنند.

مربی ایتالیایی که هیچ‌وقت کوتاه نمی‌آید!به گزارش خبرداغ ،  پرونده‌های مالی استقلال یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و مسئولان استقلال ناگزیر هستند مشکل مالی این تیم را حل کنند. تا لحظات آخری که قرار بود پنجره نقل‌و‌انتقالات لیگ بسته شود و حق ثبت‌نام بازیکنان در لیگ گرفته شود، استقلال درگیر پرونده شفر و رضایت این مربی بود. البته درست لحظات آخر به این مهم دست پیدا کرد و توانست نام بازیکنان جدید خود را وارد لیست کند.

 

اما همین که پرونده شفر تمام شد، پرونده مربی خارجی بعدی روی میز مسئولان استقلال مشاهده شد. این‌بار رقم نجومی که باید برای استرا پرداخت کنند برق از کله هر مخاطبی می‌پراند! رقمی که مسئولان استقلال امیدوارند بتوانند آن را کاهش دهند. استقلالی‌ها نمی‌توانند از زیر پرونده‌های مالی که فیفا برای آنها در نظر می‌گیرد شانه خالی کنند اما در این میان امیدوار هستند یا تخفیف بگیرند و یا با ارائه ادله میزان آن را کاهش دهند. استرا تقریباً نیم‌فصل برای استقلال مربیگری کرد و از هفته چهارم لیگ نوزدهم تیمش آنقدر خوب کار کرد که این مربی ایتالیایی هواداران زیادی به دست آورد و به پشتوانه همین هواداران هم هر کاری خواست در حق استقلال انجام داد.

 

روزی که استرا چمدانش را بست و از ایران رفت، خیلی‌ها امید به بازگشت او داشتند اما بازگشت این مربی فقط نوعی عوام‌فریبی بود و هیچ‌وقت تحقق پیدا نکرد! حالا اما از میان آن تنش‌های هر روزه و وعده‌های گاه و بیگاهی که عملی نشد فقط رقم بالای قرارداد استرا به جا مانده است.

 

سرمربی سابق استقلال هم اصلاً اهل مسالمت نیست و به نظر می‌رسد تا دینار آخر پولش را هم از استقلال بگیرد، مگر اینکه استقلالی‌ها در دادگاه ادله‌های محکمه‌پسندی داشته باشند و فیفا را قانع به کاهش رقم قرارداد این مربی ایتالیایی کنند که این مسأله هم دور از ذهن به نظر می‌رسد، چراکه در پرونده‌های مشابه استقلالی‌ها هیچگاه برنده نبودند و همیشه مجبور شده‌اند همه پول را به شاکیان خود پرداخت کنند. باید دید در پرونده استرا چقدر می‌توانند درست عمل کنند و قرارداد نجومی این مربی را کاهش دهند!

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: