کد خبر: ۸۷۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۱۷۴
رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بیانیه نمایندگان مجلس در مورد الزام دولت به انتقام سریع از سران تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی و توقف بازرسی مأموران آژانس از تاسیسات هسته‌ای و نظامی خبر داد.

پژمانفر: فردا در مجلس دولت را ملزم می کنیم که سطح بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای و نظامی را به صفر برساندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بیانیه نمایندگان مجلس در مورد الزام دولت به انتقام سریع از سران تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی و توقف بازرسی مأموران آژانس از تاسیسات هسته‌ای و نظامی خبر داد.

نصرالله پژمانفر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «فردا در صحن علنی، بیانیه‌ای در محکومیت ترور ⁧ شهید فخری‌زاده⁩ قرائت می‌شود که در آن ضمن انتقام از عاملان این عمل تروریستی، دولت را ملزم به انتقام سریع از سران تروریستی آمریکا و اسرائیل و به صفر رساندن سطح بازرسی جاسوسان آژانس از تاسیسات هسته‌ای و نظامی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: