کد خبر: ۸۷۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۴
محمدجواد لاریجانی در واکنش به احتمال بازگشت آمریکا به برجام گفت: یک نکته مهم وجود دارد و این است که هروقت آقایان برگردند ماهم بر می گردیم مثل اینکه ما خیلی معطلیم ، یعنی ما را شش، هفت سال علاف کردند و حالا ما چند قدم مختصر برداشتیم و هروقت برگردند ما باید برگردیم؟ چرا همچین حرفی میزنید. ما مگر علاف آن‌ها هستیم؟! ما مگر مسخره آن‌ها هستیم؟! غلط کردند بیرون رفتند ما هرگز نباید برگردیم

واکنش جواد لاریجانی به احتمال بازگشت آمریکا به برجام: ما مگر علاف آن‌ها هستیم؟ / غلط کردند بیرون رفتند، ما هرگز نباید برگردیممحمدجواد لاریجانی در واکنش به احتمال بازگشت آمریکا به برجام گفت: «ما مگر علاف آن‌ها هستیم؟! ما مگر مسخره آن‌ها هستیم؟! غلط کردند بیرون رفتند ما هرگز نباید برگردیم».

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، معاون وزارت خارجه در دهه شصت در این باره افزود: یک نکته مهم وجود دارد و این است که هروقت آقایان برگردند ماهم بر می گردیم مثل اینکه ما خیلی معطلیم ، یعنی ما را شش، هفت سال علاف کردند و حالا ما چند قدم مختصر برداشتیم و هروقت برگردند ما باید برگردیم؟ چرا همچین حرفی میزنید.

او بیان کرد: چنین چیزی وجود ندارد. ما مگر علاف و مسخره آن ها هستیم. ما مگر آلت دست آن ها هستیم. غلط کردند که بیرون رفتند. ما هرگز نباید برگردیم. به چی برگردیم؟ چیزی وجود ندارد که برگردیم.

جواد لاریجانی افزود: این که ما بگوییم هر وقت شما برگشتید ما هم بر می گردیم، این موضع بسیار بدی است. ما باید موضعمان را قاطع بیان کنیم. من گفتم ما اگر با دنیا به خصوص این غربی ها خوب صحبت کنیم باید سطح مذاکره را با شارژ صفر ببندیم. نه اینکه من بگویم این مذاکرات را بیندازیم در خاک آن ها، ما باید تمام تعهداتمان را تعلیق کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
کور عینک ته استکانی اخورت از بیت المال چال است و از سفره مردم خبر ندارید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: