کد خبر: ۸۷۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۲۰
نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: تلاش برای مذاکره دوباره با آمریکایی‌ها با مخالفت و ممانعت جدی مجلس روبه رو خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آنا: نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: تلاش برای مذاکره دوباره با آمریکایی‌ها با مخالفت و ممانعت جدی مجلس روبه رو خواهد شد.

نماینده شوشتر: مجلس اجازه مذاکره را نمی‌دهد

سهراب گیلانی:

* (با تاکید بر اینکه حضور هر دولتی در آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه فرقی برای ما ندارد): در طی سال‌های اخیر با روی کار آمدن ریاست جمهوری از هر دو حزب تحریم علیه ایران امضا شده و تنها تفاوت دولت‌های مختلف در این سال‌ها روش‌های آن‌ها بوده است.

* (با بیان اینکه دولت باید پیرو صحبت‌های رهبری در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها حرکت کند): اگر دولت با وجود فرمایشات صریح رهبری باز هم به دنبال رفع تحریم‌ها باشد قطعا اشتباه تاریخی مرتکب شده و این بار مجلس اجازه طی کردن چنین مسیری را نخواهد داد.

* (با بیان اینکه خنثی‌سازی تحریم‌ها بدون هیچ‌گونه شرطی مورد تایید ما است): ما هیچ گونه شرطی را از آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برجام نمی‌پذیریم و آن‌ها باید به همان توافق امضا شده عمل کنند.

* زمانی می‌توان در خصوص آینده ارتباط با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ابراز رضایت کرد که آن‌ها به تعهدات خود عمل کرده و حسن اجرا در وعده‌ها را در عمل نشان دهند.

* اگر برخی مسئولان ما نیز با چنین شرایطی دوباره به دنبال مذاکره باشند، قطعاً مجلس اجازه بروز اشتباه دوباره را نخواهد داد.

* مذاکره انجام شده و اکنون باید منتظر عمل به تعهدات از سوی طرف مقابل باشیم از این رو اگر کسی در داخل به دنبال مذاکره مجدد باشد قطعا غیرقانونی بوده و مجلس پیگیر آن خواهد بود.

* آن‌ها با پاره کردن برجام بدترین توهین را مرتکب شدند، از این رو مذاکره دوباره خلاف عقل و مدیریت سیاسی کلان کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
حسین شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان نوشت: آنانی‌که از مذاکره با آمریکا دم می‌زنند خائن وطن‌فروشند.

آقای شریعتمداری،
دفعه آخرتان باشد این‌گونه می‌حرفید خائن وطن فروش کسی است که 13آبان58 برای اراذل اوباش تروریست گروگانگیر که مفتاح تحریم گردیدند کف می‌زد به‌به چه‌چه می‌نمود.
آنها که در مقام رضا آرمیده‌اند کفران نعمت است بهشت آرزو کنند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: