کد خبر: ۸۷۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۲
رئیس جمهوری سابق آمریکا گفته،‌ دو دخترش بدون آنکه از جانب وی و همسرش ترغیب شوند، راه ابتکاری خود را در پیش گرفته و در اعتراضات مقابله با نژادپرستی که تابستان سال جاری میلادی برگزار شد، شرکت کردند.

اوباما: دخترانم در اعتراضات مقابله با نژادپرستی تابستان شرکت کرده بودندرئیس جمهوری سابق آمریکا گفته،‌ دو دخترش بدون آنکه از جانب وی و همسرش ترغیب شوند، راه ابتکاری خود را در پیش گرفته و در اعتراضات مقابله با نژادپرستی که تابستان سال جاری میلادی برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، باراک اوباما،‌ رئیس جمهوری ۵۹ ساله سابق آمریکا گفت: دخترام ساشا ۱۹ ساله و مالیا ۲۲ ساله به دنبال جلب توجه نبودند و مدت‌هاست که در این روند شرکت دارند.

اوباما ادامه داد: آنها حس دقیقی درباره آنچه درست و چیزی که نادرست است و قدرت صدا و ضرورت شرکت در چنین اجتماعاتی دارند. من نسلی را که به دنبال ایجاد تفاوت و یافتن مقام یا شغلی است که بر اساس ارزش‌ها و ایده‌آل‌های من است، می‌ستایم.

اوباما به این مساله اشاره نکرد که دخترانش در کجا به اعتراضات ملحق شدند اما چون محل زندگی خانواده رئیس جمهوری سابق آمریکا در واشنگتن دی.سی است، این احتمال وجود دارد که مالیا و ساشا در اعتراضات این شهر شرکت کرده باشند.

اوباما همچنین گفت‌، دخترانش احساس کردند که باید در اعتراضات جنبش "زندگی سیاهپوستان مهم است" که در سراسر کشور و در نتیجه کشته شدن جورج فلوید،‌ برونا تیلور و احمد آربری به دست پلیس سفیدپوست آمریکا برگزار شد، شرکت کنند.

وی افزود: من به آنها توصیه‌های زیادی نمی‌کنم چون آنها به قدر کافی درباره درست یا غلط بودن شرایط هوشیار هستند. آنها نیازی به ترغیب ندارند. رویکرد آنها این بوده است؛ چیزی نادرست و غلط است پس باید آن را درست کنیم و می‌توانیم آن را درست کنیم. دختران من به دنبال دیده شدن یا سازماندهی چنین رویدادهایی نیستند. آنها نسلی هستند که می‌خواهند تفاوت ایجاد کنند و رویکردشان این است که چطور می‌توانم یک تاثیر مثبت ایجاد کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: