کد خبر: ۸۷۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۴۲
شرمن:
مذاکره‌کننده ارشد پیشین وزارت امور خارجه آمریکا توضیحاتی در مورد برجام ارائه کرد.

احیای برجام کار ساده‌ای نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، وندی شرمن در اظهارنظری در خصوص برجام، مدعی شد: توافق هسته‌ای برای برنامه هسته‌ای ایران است؛ ما معتقدیم اگر ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد می‌تواند با ما و متحدان‌مان در منطقه مقابله کند و ما در وضع بدی قرار می‌گیریم.

وی افزود: این توافق مربوط به موضوع موشکی نیست. ما باید از این توافق برای مقابله با رفتارهای ایران استفاده کنیم. اکنون زمان نسبت به سال ۲۰۱۵ متفاوت است و شرایط عوض شده است.

به نقل از میدل ایست مانیتور، وی ادامه داد: بایدن تاکید کرده که اگر ایران بار دیگر از این توافق به طور کامل تبعیت کند او نیز به این توافق باز می گردد اما احیای برجام کار ساده ای نیست. تا کنون اعضای برجام این توافق را حفظ کرده‌اند و اروپا به آن کاملا متعهد بوده است و خواهان حفظ آن است.

شرمن گفت: امید دارم بایدن با کشورهای اروپایی برای نجات برجام هم فکری کند و این اتفاق رخ دهد.اما باز هم بگویم این اتفاق سریع رخ نمی دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: