کد خبر: ۸۷۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۳۵۲
زوج خطرناک خط حمله استقلال از روزهای اوج خود در زمان استراماچونی فاصله گرفته اند.

دست استقلال رو شدبه گزارش خبرداغ ، بی تردید شیخ دیاباته و مهدی قایدی در ابتدای حضورشان در خط حمله استقلال چندان برای رقبا شناخته شده نبودند.

 

شیخ دیاباته به سبب این که تازه به فوتبال ایران آمده بود و مهدی قایدی با توجه به جثه کوچک و سن کمش و این که در فصل های قبل چندان چهره قابل اتکا و ثابتی در ترکیب استقلال نبود، چندان از سوی خط دفاعی حریفان جدی گرفته نمی شدند و همین مسئله کار دست رقبای استقلال می داد چرا که استراماچونی به خوبی می دانست چگونه از ۷ و ۱۰ آبی ها بازی بگیرد.

 

با این حال رفته رفته دست شیخ و قایدی برای حریفان رو شد و به ویژه در نیم فصل دوم آن ها با اتخاذ تدابیر دفاعی، در موارد بسیاری توانستند این زوج خطرناک را خنثی کنند و اجازه ندهند که این دو چهره محبوب استقلالی ها کار همیشگی خود را به راحتی انجام دهند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: