کد خبر: ۸۷۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۱
باشگاه پرسپولیس برگزاری هرگونه مراسم بدرقه یا استقبال از کاروان این تیم برای سفر به اهواز را منتفی اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس: هواداران از ما استقبال نکنندبه گزارش خبرداغ و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، از آنجا که مدت اندکی تا بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ باقی‌مانده و با موج شدیدتری از بیماری کرونا مواجه هستیم، مراقبت‌های پزشکی از اعضای تیم به بالاترین حد خود می‌رسد.

حفاظت از تک تک اعضای تیم جزو اولویت‌های اصلی و اساسی کارگروه آسیایی باشگاه پرسپولیس قرار دارد و از این‌رو، از هواداران درخواست داریم از حضور در فرودگاه مهرآباد یا فرودگاه اهواز و حتی هتل محل اقامت تیم اجتناب کنند.

بدیهی است در این مدت زمان اندک، حفاظت از سلامتی بازیکنان و اعضای تیم، برای باشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین خاطر مراسم بدرقه یا استقبال برگزار نمی‌شود.

کاروان پرسپولیس با توجه کامل به مسائل بهداشتی در راستای مقابله با پاندمی کووید۱۹ و فاصله‌گذاری اجتماعی عصر امروز، تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: