کد خبر: ۸۷۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۳۱۳
تیم فوتبال استقلال امروز و در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میزبان ماشین سازی است و سرمربی آنها تیمش را با ترکیبی متفاوت راهی میدان می‌کند.

استقلال با تفکر و نفراتی جدید به مصاف ماشین سازی می‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور امروز تیم‌های استقلال و ماشین سازی از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است.

آبی پوشان تهران به تازگی اولین شکست خود در لیگ برتر را تحمل کرده و برای جبران مافات و عقب نیفتادن از قافله بالانشینان در همین ابتدای کار باید ۳ امتیاز این بازی خانگی را از آن خود نمایند و ماشین سازان جوان هم که یک امتیازی بوده و در پایین جدول قرار دارند، ناچارند برای عدم تثبیت موقعیت خود در انتهای جدول از این بازی امتیاز بگیرند و این انگیزه‌های متفاوت می‌تواند عامل جذابیت این دیدار باشد.

محمود فکری که تیمش را در دو بازی نخست به جز یک تغییر اجباری با ترکیبی ثابت به میدان فرستاد، امروز تغییراتی را در ترکیب اولیه تیمش ایجاد می‌کند که عمدتاً در خط میانی خواهد بود. تغییراتی که بعضی اجباری و بعضی اختیاری است و در نحوه بازی این تیم نیز تاثیر خواهد داشت.

استقلالی‌ها یکی دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت ابتلا به بیماری کرونا برای این هفته در اختیار ندارند و برخی از بیماران کرونایی آنها به سلامتی کامل رسیده و امکان همراهی تیم شان را دارند و باید دید سرمربی جوان این تیم چطور از داشته‌های خود در این بازی استفاده می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: