کد خبر: ۸۷۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۷
بسیاری از هواداران تیم ملی فوتبال کلمبیا با صفحه جعلی منتسب به «کارلوس کی‌روش» سرمربی این تیم دچار سردرگمی شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، دو باخت متوالی و سنگین تیم ملی فوتبال کلمبیا به اروگوئه و اکوادور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کلمبیا را با سرمربیگری کارلوس کی روش وارد یک بحران شدید کرده است. 

کلمبیا که حالا صعودش به جام جهانی در خطر قرار گرفته است، هنوز برای اخراج و یا ادامه همکاری با کی روش به قطعی نرسیده است. از یک سو بعضی از رسانه های کلمبیا مدعی شده اند کی روش استعفا داده و حتی از اعضای این تیم در واتس‌اپ خداحافظی کرده است. از سوی دیگر بعضی از رسانه های کلمبیا اعلام کرده اند کلمبیا پول اخراج کی روش را ندارد و فعلا تصمیمی برای قطع همکاری با او گرفته نشده است.

این در حالی است که فردی با راه اندازی یک صفحه جعلی به نام کارلوس کی روش در توییتر، هواداران تیم ملی این کشور را دچار گمراهی و سردرگمی کرده است.


صفحه جعلی کی روش در توییتر

سایت «کوموتریکولر» کلمبیا در گزارشی اعلام کرد آدرس صفحه رسمی کی روش در توییتر Carlos_Queiroz است که گهگاه بیانیه ها و یا پیام هایی را از طریق آن منتشر می کند. اما اخیرا صفحه ای درست با همان شکل و نمایه صفحه کی روش و آدرسی شبیه به آن تشکیل شده و مردم کلمبیا و هواداران تیم ملی این کشور را با پیام خداحافظی خود فریب داده است. 

صفحه جعلی کی روش که هنوز مشخص نیست توسط چه فرد یا افرادی اداره می شود، در پیامی به نقل از سرمربی کلمبیا اعلام کرد که افتخار حضور در این کشور را داشته و از این تیم خداحافظی می کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: