کد خبر: ۸۷۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
در حالی که تنها دو هفته از شروع لیگ نگذشته، به نظر می‌رسد آبی پوشان تهران در مواجه با نخستین شکست خود در این فصل وارد بحران شده باشند.

فضای استقلال چه زود بحرانی شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، تیم فوتبال استقلال که فصل بیستم را با پیروزی خانگی مقابل مس رفسنجان آغاز کرد، در دومین گام از این فصل به سد محکم تیم فولاد در اهواز برخورد کرد و در حالی که ابتدا با یک گل از میزبانش پیش افتاد تا فرصت پیروزی در این بازی را داشته باشد، با کامبک شاگردان نکونام نخستین شکست را پذیرفت تا از اهواز دست خالی به تهران بازگردد.

گویا استقلال که ماه‌هاست به کانون حاشیه و بحران بدل شده و مدت قابل توجهی است که بدون مدیرعامل اموراتش اداره می‌شود، منتظر یک شکست بود تا یکسری حاشیه پیرامون آن پدیدار شود. انگار آتشی که از زیر خاکستر بیرون آمده باشد.

درگیری لفظی لب خط بین فکری و دیاباته، فیلم‌های موجود از فکری و استفاده وی از الفاظ ناشایست، شائبه دخالت مظلومی در امور فنی و اختلاف نظر وی با فکری، حضور دیاباته در کمیته انضباطی و شایعه محرومیت برای فکری، درگیری‌های رسانه‌ای آنها با مدیرعامل فولاد، ۱۰ نفره شدن ناخواسته در دقایق پایانی بازی و… بخشی از تبعات شکست خارج از خانه آبی پوشان مقابل فولاد است.

آبی پوشان بعد از این شکست آرامش و تمرکز خود را از دست داده‌اند. گویی حاشیه تنها دو هفته زمان لازم داشت تا به اردوی استقلال شبیخون بزند.

شکست مقابل فولاد و حواشی آن زنگ خطری بود که خیلی زود برای استقلال به صدا در آمد و به این تیم و تصمیم گیرندگان آن هشداری جدی داد که این نام بزرگ شاید در این فصل مستعد حواشی بزرگ‌تری هم باشد و باید برای حفظ آرامش و مراقبت از آن در کنار استفاده از متخصصان در پست‌های کلیدی و تخصصی، تلاشی شبانه روزی داشت.

آبی پوشان در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم ماشین سازی تبریز هستند که این بازی از ساعت ۱۶:۱۵ روز چهارشنبه ۵ آذر (فردا) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. استقلال برای بازگشت نسبی به آرامش نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: