کد خبر: ۸۷۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۱
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم اراک روند رو به رشد را طی می‌کند و در بازی مقابل مس رفسنجان به دنبال کسب ۳ امتیاز در سومین دیدار در لیگ بیستم هستیم.
آلومینیوم اراک روند رو به رشدی دارد/ به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، رسول خطیبی شامگاه روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته نخست لیگ بیستم آن طور که انتظار داشتیم نشد و از روند تیم به خاطر برخی از مسائل پیش آمده راضی نبودم.

وی ادامه داد: اما در هفته دوم با سپاهان اصفهان نسبت به بازی اول روند رو به رشدی را داشتیم اما به خاطر برخی اتفاقات پیش آمده در این دیدار نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

خطیبی بیان کرد: در دیدار فردا (چهارشنبه) یعنی سومین دیدارمان در لیگ بیستم مقابل مس رفسنجان نسبت به بازی سپاهان متفاوت‌تر ظاهر خواهیم شد و با آمادگی بیشتر و روند بهتری بازی را دنبال می‌کنیم. با اینکه تیم مس رفسنجان از کادر فنی خیلی خوب و چندین بازیکن تأثیرگذار برخوردار است ولی امیدواریم در بازی فردا مقابل این تیم بتوانیم تفکرات و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده را پیاده کنیم تا به هدفمان که پیروزی و کسب ۳ امتیاز است دست یابیم و شاهد روند رو به رشد نسبت به دو بازی گذشته باشیم.

بازی کردن در زمین خودمان برای ما امتیاز بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: بازی کردن در زمین خودمان برای ما امتیاز بزرگی است که باید از این موقعیت برای کسب پیروزی به خوبی بهره بگیریم.

خطیبی خاطرنشان کرد: اگرچه هر دو تیم تازه به لیگ برتر راه یافتند، اما تنها تفاوتی که بین ما و تیم مس رفسنجان وجود دارد اینکه مس رفسنجان نقل و انتقالات را خیلی زودتر از ما شروع کرد و تیم را زود بست. آنها در هماهنگی بازی‌های دوستانه و تدارکاتی از ما جلوتر هستند.

وی اظهار کرد: بازی اول که تمام شد چندین بازیکن به تیم اضافه شدند و نیاز به هماهنگی داشتند و بچه‌ها خیلی زود هماهنگ شدند و امیدواریم این هماهنگی را فردا نشان بدهیم که بتوانیم بهتر از تیم حریف باشیم و اولین پیروزی را در سومین هفته لیگ بیستم فوتبال باشگاه‌های کشور جشن بگیریم.

گفتنی است چهارشنبه پنجم آذرماه دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف خواهند رفت. هر دو تیم به دنبال کسب اولین پیروزی خود در لیگ بیستم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: