کد خبر: ۸۷۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۳۱۷
روایت عضو شورای شهر تهران از:
محمود میرلوحی درباره آخرین وضعیت خانه تاریخی فخرالدوله، گفت: وضعیت این خانه تاریخی تا آنجایی که من اطلاع دارم، تغییری نکرده است. فکر می‌کنم که این خانه در دوره قبل و شهردار اسبق در اختیار خانه مداحان قرار گرفت و تاکنون نیز در این موضوع تغییری رخ نداده است.

خانه ای تاریخی که در اختیار مداحان قرار گرفته استعضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت خانه تاریخی فخرالدوله، گفت: وضعیت این خانه تاریخی تا آنجایی که من اطلاع دارم، تغییری نکرده است. فکر می‌کنم که این خانه در دوره قبل و شهردار اسبق در اختیار خانه مداحان قرار گرفت و تاکنون نیز در این موضوع تغییری رخ نداده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب» ، محمود میرلوحی  درباره آخرین وضعیت خانه تاریخی فخرالدوله، گفت: وضعیت این خانه تاریخی تا آنجایی که من اطلاع دارم، تغییری نکرده است. فکر می‌کنم که این خانه در دوره قبل و شهردار اسبق در اختیار خانه مداحان قرار گرفت و تاکنون نیز در این موضوع تغییری رخ نداده است.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود، هنوز شهروندان امکان بازدید از این خانه تاریخی را نداشته و قرار بود که راهکاری برای این موضوع سنجیده شود، گفت: این خانه تاریخی جز املاک شهرداری محسوب می‌شود و مسئولان این نهاد از جمله آقای یگانه باید درباره این موضوع پاسخگو باشند که چه برنامه‌ای برای این خانه تاریخی دارند.

وی ادامه داد: امروز قریب به 200 خانه تاریخی جز دارایی‌های شهرداری تهران است که در آنها طرح‌ها و برنامه‌هایی نیز دنبال شده است. برخی از این خانه‌های تاریخی موزه شدند و برخی نیز در اختیار سمن‌ها قرار گرفته‌اند. البته همه این برنامه‌ها همان طور که اشاره کردم با نظر شهرداری تهران انجام گرفته است و شهرداری باید نسبت به وضعیت خانه‌های تاریخی و برنامه‌های مدنظر درباره آنها پاسخگو باشد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: