کد خبر: ۸۷۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۴
معاون پارلمانی رییس‌جمهور:
معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر این که رویکرد دولت شکایت از نمایندگان نیست گفت: در اینکه اقای دکتر روحانی شخصا شکایتی را از نمایندگان مطرح نکرده تردیدی ندارم ،احتمال می دهم به جهت جنبه عمومی، خود مدعی العموم راسا ورود کرده باشند.

رویکرد دولت شکایت از نمایندگان نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری روز سه شنبه درواکنش به توییت یکی از نمایندگان مجلس که اعلام کرده بود «حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور» از وی شکایت کرده گفت: رویکرد دولت شکایت از نمایندگان نیست و این خبری که سید محسن دهنوی اعلام کردند احتمال می دهم به جهت جنبه عمومی، خود مدعی العموم راسا ورود کرده باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: به موجب قانون مجازات اسلامی اهانت به تعدادی مقامات دولتی از جمله ریاست جمهور جرم محسوب می گردد بنابراین احتمال قوی از این باب مدعی العموم ورود کرده باشد.

وی یادآور شد: مسوول پیگیری شکایات معاونت پارلمانی نیست و معاونت حقوقی رییس جمهوری مسوول این گونه امور است. می‌توانید اطلاعات دقیق تر را از خانم جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور پیگیر شوید.

سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی اعلام کرد که حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور از وی شکایت کرده است.

دهنوی در این باره نوشت: «در مراسم تحلیف "از این‌که دهان مخالفان و منتقدان را" ببندد به خدا پناه برد اما امروز از من شکایت کرد. بی‌صبرانه مشتاق حضور در دادگاه هستم تا اثبات کنم صنعت هسته‌ای و صنعت فضایی به دست این دولت به تعطیلی کشانده شده است. از پیشرفت ایران کوتاه نمی‌آیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: