کد خبر: ۸۷۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۶۵۶
سخنگوی دولت از بررسی بودجه سال آینده در دو نوبت صبح و عصر در هیأت دولت خبر داد.

بودجه سال آینده در هیأت دولت در نوبت صبح و عصر بررسی می‌شود/ تصویب ۱۲ تبصره از بودجه ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ربیعی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تبریک میلاد امام حسن عسگری گفت: هیات دولت در این روزها بحث بودجه را در دو نوبت صبح و عصر دنبال می‌کند و  تنظیم بودجه و نهایی کردن آن در دست کار است.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: این دولت نه تنها حدود ۱۱۰ میلیارد تومان درآمد ارزی را نداشت بلکه درآمد پیش‌بینی شده ۵۰ میلیارد دلار را هم نداشت اما با این وضع از سال ۱۳۹۷ فشارهای گوناگونی از جمله فشارهای اقتصادی و تحریم‌های آمریکا و مشکلات زیادی را تحمل کرده است؛ به نحوی  در سال ۹۸ و ۹۹ امور  سامان پیدا کرد به طوری که در این میان فشاری به بانک مرکزی وارد نشد و بانک مرکزی استقلال خودش را حفظ کرد. 

وی با اشاره به بررسی بودجه سال آینده در دولت، ادامه داد: تاکنون ۱۲ تبصره از بودجه را تا دیشب تصویب کردیم و امروز بعد از ظهر مباحث ادامه خواهد داشت.

ربیعی با بیان این که از جمله مهمترین اهداف بودجه کاستن از بودجه جاری نفت و هزینه‌ها است، گفت: تقویت بخش غیردولتی، توجه خاص به مقابله با فقر، دنبال کردن حمایت‌های معیشتی، گسترش اشتغال‌های خرد و کوچک و متوسط، تامین مسکن ملی در قالب برنامه‌های وزارت مسکن و شهرسازی و توجه به بهره‌وری از جمله اهداف بودجه است.

وی با اشاره به تعطیلی دو هفته‌ای در کشور گفت: تعطیلی ها اثرات خود داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: