کد خبر: ۸۷۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۱۸۶
سناتور آمریکایی که یکی از گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت خارجه در دولت آینده این کشور است، گفت که در صورتی که راهی برای محدود کردن برنامه موشکی ایران و فعالیت‌های منطقه‌ای این کشور پیدا شود، از بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی حمایت می‌کند.

حمایت مشروط گزینه‌ احتمالی وزارت خارجه بایدن از برجامبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،«کریس کونز» سناتور آمریکایی که یکی از گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت خارجه در دولت آینده این کشور است، گفت که در صورتی که راهی برای محدود کردن برنامه موشکی ایران و فعالیت‌های منطقه‌ای این کشور پیدا شود، از بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ میلادی حمایت می‌کند.

به نقل از رویترز، کونز که سناتور دموکرات ایالت دلاور است، در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا از بازگشت به برجام حمایت می‌کند یا خیر، گفت که حمایت وی مشروط به تحقق این شروط است.

«جو بایدن» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرده است که در صورت بازگشت کامل ایران به تعهدات برجامی، از پیوستن مجدد واشنگتن به توافق هسته‌ای حمایت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: