کد خبر: ۸۶۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۷۱
مسئولان باشگاه پرسپولیس در آخرین روز از زمان نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال و برای جذب بازیکنان موردنیاز کادر فنی، شرایط سختی دارند، چرا که اکثراً بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و کمتر بازیکن آزادی در بین تیم‌ها وجود دارد.

مدافع موردنظر پرسپولیس در دسترس نیست!به گزارش خبرداغ ، مسئولان باشگاه پرسپولیس در آخرین روز از زمان نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال و برای جذب بازیکنان موردنیاز کادر فنی، شرایط سختی دارند، چرا که اکثراً بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و کمتر بازیکن آزادی در بین تیم‌ها وجود دارد.

 

این در حالی است که روز گذشته محمدمهدی مهدی‌خانی مهاجم سابق تیم‌های واراژدین کرواسی و شهر خودرو با قرارداد دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست و حالا پرسپولیسی‌ها به شدت به دنبال جذب یک مدافع در تیم خود هستند، چون با جدایی شجاع خلیل‌زاده از جمع سرخپوشان، نیاز اساسی در این پست به بازیکن دارند.

 

صحبت‌هایی هم از حضور یکی از مدافعان تیم‌های پیکان و مس کرمان یعنی حجت حق‌وردی و امیر طاهر به گوش می‌رسد که باید تا ساعت 24 امروز منتظر ماند و دید که مدیران پرسپولیس با کدامیک از بازیکنان مدنظر به توافق نهایی دست خواهند یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: