کد خبر: ۸۶۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
فولاد روز جمعه باید نخستین بازی خانگی خود در لیگ بیستم را برابر استقلال برگزار کند، فولاد در آخرین نبرد دو تیم در ورزشگاه فولاد آره‌نا موفق به کسب پیروزی شد.

تیم نکو، نترس و جنگی در آره‌نا برابر استقلالبه گزارش خبرداغ ، شاگردان نکونام فصل قبل موفق شدن تا با پیروزی در آخرین دیدار خود در لیگ نوزدهم برابر تراکتور به رتبه سوم برسند و سهمیه آسیایی را کسب کنند. نکته جالب درباره فولاد این است که آن‌ها در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ قبل به عنوان دومی رسیدند و همین امتیازاتی که جمع کردند در نهایت باعث شد تا بالاتر از تراکتور، سپاهان و شهرخودرو بایستند و جشن صعود به آسیا برپا کنند.

 

تیم نکونام در ده بازی آخر خانگی خود آمار فوق‌العاده از خود به جا گذاشت، ۹ برد از ده مسابقه آخر حکایت از این موضوع دارد که فولاد در خانه تیم خطرناک و ترسناکی است. قرمزپوشان اهوازی از ۳۰ امتیاز در ده دیدار آخر خانگی ممکن ۲۸ امتیاز را کسب کردند و همین امتیازات باعث شد تا در نهایت به رتبه سوم جدول منجر بشود.

 

آن‌ها در این ده دیدار اخیر خانگی موفق شدند برابر تیم‌های استقلال، تراکتور، شهر خودرو، شاهین بوشهر، گل‌گهر سیرجان، ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم پیروز شوند و تنها مقابل سایپا به تساوی رسیدند که در آن دیدار لوسیانو پریرا پنالتی از دست داد و منادی گلر تیم نارنجی‌پوش لیگ درخشان ظاهر شد.

 

حالا پس از وجود ده بازی بدون باخت متوالی در خانه، شاگردان نکونام باید مقابل استقلال صف آرایی کنند. دیدار پایانی این دو تیم جنجالی شد و البته حضور محمود فکری که فصل قبل هدایت نساجی را بر عهده داشت نیز به حساسیت این دیدار را افزایش می‌دهد.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: