کد خبر: ۸۶۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۶۱
نشنال‌اینترست مدعی شد؛
نشنال اینترست در تحلیلی به تحریم‌ها و توان ایران در دور زدن آن‌ها پرداخت

توان ایران در دور زدن تحریم‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، جو بایدن، سیاست رئیس‌جمهور دونالد ترامپ را در خصوص «فشار حداکثری» علیه ایران کنار می‌گذارد و می‌خواهد به برجام بازگرددـ

نشنال اینترست مدعی شد:‌ رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در واقع می‌خواهد با ایران وارد تعامل شود اما تحریم‌های آمریکا علیه ایران ادامه خواهد یافت. این در حالی است که بایدن به دنبال راه‌های تنش زدایی با ایران خواهد بود؛ در شرایطی که اقتصاد ایران شرایط سخت و بی‌ثباتی را تجربه می‌کند، تهران نشان داده که در نادیده گرفتن و دور زدن تحریم‌ها ماهر است. ایران با استفاده از امارات، از تحریم‌ها کم می‌کند و آن ها را دور می‌زند.

به نقل از نشنال اینترست،این گزارش می‌افزاید: شرکت‌های تجاری ایران در دبی فعالیت دارند و این ارتباط به شکل‌گیری معاملاتی منجر شده است که به ایران در دور زدن تحریم‌ها کمک می‌کند. این مساله از قوانین ضعیف مالی اماسیستم بانکداری قوی امارات ریشه می گیرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: