کد خبر: ۸۶۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۲۲۲
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان لرستان از صلح و سازش پرونده قتل عمد، با تلاش و همت روستای صاحب الزمان شهرستان خرم آباد خبر داد.

رهایی از اعدام پس از ۱۶ سالبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، یاراله کاکولوند معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان لرستان اعلام داشت: در سال ۸۳ هنگام تقسیم چراگاه دام، بین دو خانواده اختلاف پیش می آید که منجر به درگیری می شود و متاسفانه یک نفر به قتل می رسد.

وی اظهار داشت: متهم پس از قتل متواری می گردد که بعد از چند سال توسط مامورین در شهرستان بروجرد دستگیر می شود، با توجه به این که پرونده در استان خوزستان تشکیل شده بود، متهم تحویل محاکم قضایی خوزستان شد. پس از رسیدگی پرونده در محاکم قضایی، حکم قصاص علیه قاتل صادر می گردد.

کاکولوند عنوان نمود: در این مدت بین خانواده طرفین و اقوامشان درگیری و اختلافات فراوان صورت گرفته که منجر به خسارتهای فراوان  شده است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان افزود: با توجه به اینکه خانواده مقتول ساکن شهرستان خرم آباد می باشند تلاش جهت برقراری سازش و پایان دادن به درگیری و اختلاف آغاز شد. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش های فراوان شورای حل اختلاف قریه صاحب الزمان شهرستان خرم آباد و وساطت ریش سفیدان و معتمدین، صلح و سازش بین خانواده ها برقرار شد و خانواده ی مقتول رضایت خود را نسبت به قاتل اعلام نمودند. 

کاکولوند در پایان گفت: این صلح و سازش موجب خیر و برکت و پایان دادن به نزاع بین خانواده های طرفین شده و آرامش به منطقه بازمی گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: