کد خبر: ۸۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۴۳۹
ایجاد تحول آموزشی و دسترسی دانش آموزان به محتواهای پیشرفته آموزشی در فضای مجازی ازمهم ترین اهداف ایجاد خانه ریاضی کیش است.
دسترسی رایگان دانش آموزان و کادر آموزشی کیش به 3 هزار محتوای آموزشیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حیدری راد سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به آثار ارزشمند آغاز به کار خانه ریاضی کیش در شرایط کنونی ناشی از پاندمی کرونا گفت : راه اندازی خانه ریاضی بر اساس موافقتنامه همکاری سه جانبه میان اداره آموزش و پرورش کیش، موسسه رویش اندیشمند فردا وسازمان منطقه آزاد کیش گامی مهم در ایجاد فضای خلاق آموزشی و دسترسی رایگان به محتواهای آموزشی در فضای مجازی است .

وی افزود: یکی از مفاد مهم این موافقتنامه اهدا کارت عضویت ویژه به ده هزار دانش آموز و دبیران مشغول به خدمت در جزیره کیش است تا بتوانند در مدت یک سال از 2 تا 3 هزار محتوای آموزشی که به صورت مجازی در اختیارشان قرارمی گیرد، رایگان استفاده کنند.

به گفته حیدری راد، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، پس از بررسی مجوز های لازم و با هدف ایجاد تحول آموزشی از طریق روش های نوین آموزشی ایجاد خانه ریاضی درجزیره کیش را در دستورکار قرار داد.

سرپرست ادراه آموزش و پرورش کیش اظهار داشت : امضا این تفاهم نامه و راه اندازی خانه ریاضی موجب توسعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری دانش آموزان کیش،همچنین تقویت فضای کسب و کار در این منطقه خواهد شد.

لازم به ذکراست از آنجا که ریاضیات ابزار قدرتمندی برای پرورش خلاقیت و رشد فکری افراد است، خانه ریاضی تهران با هدف تقویت بنیه علمی و دسترسی دانش آموزان به تازه ترین دستاوردهای علمی دررشته ریاضی 6 تیر سال 1388 راه اندازی شد .

اکنون این مجموعه با کسب بیش از 1200 مدال طلایی بین المللی توسط دانش آموزان ایرانی و دستيابي به اهداف و نتايج درخشان در حوزه آموزشي فردي و مسابقات كشوري و جهاني، به برندی ارزشمند در پرورش خلاقیت ها تبدیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: