کد خبر: ۸۶۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
با توجه به برگزاری دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا منطقه شرق آسیا در کشور قطر و اختلاف ساعت شرق و غرب قاره، پخش تلویزیونی مسابقات با چالش‌هایی مواجه شده است.

حل مشکل پخش لیگ قهرمانان آسیا/ روشن شدن نورافکن‌ها ساعت ۱۲ ظهربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بعد از شیوع ویروس کرونا و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور قطر برگزار می‌شود.

رقابت‌های منطقه غرب آسیا شهریور و مهرماه برگزار شد و در نهایت تیم فوتبال پرسپولیس راهی فینال این مسابقات شد.

دیدار تیم‌های شرق آسیا هم از فردا به میزبانی قطر آغاز می‌شود تا فینالیست این منطقه و حریف پرسپولیس در دیدار نهایی تعیین شود. اما برگزاری این رقابت‌ها باتوجه به اختلاف ساعت بین قطر و کشورهای شرق آسیا چالش‌هایی به وجود آمده بود.

بازی‌های منطقه غرب ساعت ۱۸ و ۲۱ به وقت دوحه برگزار می‌شد که ساعت مناسبی برای پخش تلویزیونی در تمام کشورها بود، اما مسابقات شرق از ساعت ۱۳ و ۱۶ به وقت دوحه، (۱۸ و ۲۱ به وقت چین و ۱۹ و ۲۲ به وقت کره‌جنوبی و ژاپن) برگزار می‌شود که پخش تلویزیونی آن چالش‌هایی به دنبال دارد.

بالا بودن آفتاب در این ساعت از روز، روی زمین چمن سایه قسمتی از سقف استادیوم را ایجاد می‌کند. به همین دلیل فیلمبرداری از بخش‌هایی از زمین که روی آن سایه ایجاد شده است، دچار افت کیفیت می‌شود که قطری‌ها سعی دارند با روشن کردن نورافکن‌ها، بخشی از کیفیت تصاویر را بازگردانند.

به گزارش کانال اطلاع رسانی «فوتبال آسیایی در قطر»، نورافکن استادیوم‌ها از ساعت ۱۲، یک ساعت پیش از شروع بازی‌های ساعت ۱۳ روشن می‌شود تا مشکلی برای تصاویر تلویزیونی ایجاد نشود. در این تصاویر هم تست تصویربرداری از دو استادیوم «اجوکیشن سیتی» و «الجنوب» در این ساعت از روز را با روشن بودن نورافکن‌ها مشاهده می‌کنید.





 

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: