کد خبر: ۸۶۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۲۷
طبق اعلام روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان، نماینده قطر در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم گیری درباره پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس منع شده بود.

نماینده قطر در پرونده پرسپولیس تصمیم‌گیرنده نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، روزنامه الشرق الاوسط عربستان در شماره امروز خود ضمن انعکاس خبر رد شکایت باشگاه النصر در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا، درباره اعضای تصمیم گیر در این پرونده نوشت:

«به گفته منابع آگاه، جهانگیر بیگلری رئیس ایرانی کمیته استیناف در تصمیم گیری و جلسات این کمیته شرکت نداشت زیرا او و باشگاه پرسپولیس از یک کشور هستند. همچنین از حضور سلمان الانصاری نایب رئیس کمیته استیناف که قطری است، در جلسات ممانعت شده است.

بر اساس اطلاعات، لیم دونگ از کره جنوبی ریاست این پرونده را بر عهده داشت که شامل «ساران ناداراجاه» از مالزی، «انگویه تی‌مای دونگ» از ویتنام و نایار حسنین حیدر از پاکستان بود.»

الشرق الاوسط همچنین اعلام کرد النصر با تشکیل یک تیم حقوقی ماهر قصد دارد شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ببرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: