کد خبر: ۸۶۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۵
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر ۲۶ تن شیر خشک قاچاق قبل از خروج از کشور توقیف شد.

کشف ۲۶تن شیرخشک قاچاق در ایرانشهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر ۲۶ تن شیر خشک قاچاق قبل از خروج از کشور توقیف شد.

سردار احمد طاهری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محور " ایرانشهر- بم" هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی تریلی حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۶ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار طاهری در پایان با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا بر پیکره اقتصاد کشور ضربه می زند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و احتکار کنندگان کالا و سودجویان اقتصادی با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: