کد خبر: ۸۶۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۲۰۵
مدیر برنامه‌های رضا شکاری درباره مدت قرارداد این بازیکن با باشگاه تراکتور شفاف سازی کرد.

افشاگری مدیر برنامه‌های رضا شکاری درباره قرارداد با تراکتوربه گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، مهدی حق تعالی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر «شبهه در قرارداد رضا شکاری»، اظهار داشت: من در زمان عقد قرارداد رضا شکاری با باشگاه تراکتور، مدیر برنامه این بازیکن بودم و قرارداد او در حضور من امضا شده است.

وی درباره جزئیات قرارداد رضا شکاری با باشگاه تراکتور، گفت: شهادت می‌دهم که در زمان عقد قرارداد، هم مبلغ و هم مدت قرارداد ۵ سال درج شده بود و هرگونه ادعایی مبنی بر دستکاری در قرارداد، کذب محض است.

وی یادآور شد: یک نسخه از این قرارداد همچنان در اختیار من است و من این آمادگی را دارم که در صورت لزوم برای اثبات این امر در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و همچنین مراجع قضایی کشور حضور یافته و نسبت به صحت تمامی مفاد قرارداد رضا شکاری با باشگاه تراکتور شهادت دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: