کد خبر: ۸۶۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۷
مفتح تشریح کرد:
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه عصر امروز اعضای این کمیسیون با حجت‌الاسلام رئیسی را تشریح کرد.

جزییات جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با رییس قوه قضاییهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درخصوص جلسه امروز اعضای این کمیسیون با رییس قوه‌قضاییه، گفت: در این دیدار آقای رئیسی نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف بودجه‌ای از جمله بودجه قوه قضائیه مطرح کرد. ایشان تاکید داشت که ما با هدف تسهیل و ساده کردن رسیدگی به دعاوی مردم علاقمند هستیم که هزینه دادرسی هرچه بیشتر کاهش پیدا کند کمک بزرگی به تسریع و تسهیل در دادرسی‌ها خواهد کرد که این امر نیازمند همراهی بیشتر کمیسیون برنامه و بودجه در تامین هزینه‌های مجموعه قضایی کشور است.

مفتح با بیان اینکه رییس قوه‌قضاییه به اصلاح ساختار بودجه مطابق آنچه که مدنظر مقام رهبری است، تاکید کرد، ادامه داد: در این جلسه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید مباحث مختلفی درخصوص بودجه سال آینده مطرح شد. نمایندگان مجلس هم مباحثی را درخصوص مسائل عمومی کشور، سیستم قضایی و موضوعاتی که در خصوص حوزه قضایی و دادگستری در استان های خودشان مطرح است، با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: