کد خبر: ۸۶۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
مهاجم شمالی تیم پرسپولیس در بازی برابر بادران موفق شد برابر تیم سابق خود گلزنی کند تا آمادگی خود را به کادر فنی پرسپولیس نشان دهد.

انگیزه بالای عبدی برای گلزنی با پیراهن پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، مهدی عبدی مهاجم قرمزها که در فصل گذشته شانس حضور در پرسپولیس را به دست آورد و با گلزنی در دربی چهره شد، موفق شد با ثبت گل‌های حساس نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و گلزنی در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که مهمترین گل او از زمان حضور در پرسپولیس بود،گلی که عبدی در روز محرومیت عیسی آل کثیر به عنوان امید اول گلزنی پرسپولیس توسط او به ثمر رسید و شاگردان یحیی گل محمدی راهی فینال آسیا شدند.


عبدی علیرغم اینکه در هفته اول مقابل سایپا فرصت های خوبی برای گلزنی نصیب او شد اما نتوانست آنها را به تور دروازه بچسپاند و به یک مهاجم قابل اعتماد و اتکا برای پرسپولیس تبدیل شود. تجربه کم بازی از سوی او باعث شده در اولین بازی این تیم در فصل بیستم به عنوان مهاجم اول تیم در امر گلزنی مقابل سایپا نیز ناکام بماند. با این حال عبدی در شرایطی در بازی دوستانه روز گذشته پرسپولیس مقابل بادران به میدان رفت که از بالاترین انگیزه برابر حریف برخوردار بود.


مهاجم شمالی پرسپولیسی‌ها روز گذشته و دربازی برابر بادران نشان داد می تواند در نیم فصلی که قرمز‌ها به شدت از نبود یک مهاجم جاه طلب و گلزن به ثمر می برند امیدوار است بتواند خیلی زود به یک مهاجم چارچوب شناس تبدیل شده و بتواند جای مهاجم محروم قرمزها را به خوبی پر کند.


مهدی عبدی اگر مثل همشهری خود علی علیپور مهاجم حریصی نشان دهد باز هم می تواند برای پرسپولیس در لیگ برتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا گل های خود را تکرار کند.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: