کد خبر: ۸۶۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۴۲۰
حاجی‌میرزایی در حاشیه جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح کرد؛
وزیر آموزش و پروش از تشکیل کمیته‌ای مشترک بین دولت و مجلس برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش خبر داد.

تشکیل کمیته‌ای مشترک بین دولت و مجلس برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با موضوع ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: موضوع نیروی انسانی از موضوعات مهم آموزش و پرورش است که نمایندگان مجلس نیز حساسیت ویژه‌ای در این خصوص دارند. تحقق اهداف آموزش و پرورش نیز بستگی به برخورداری از نیروی انسانی با کیفیت است که برهمین مبنا ما باید برنامه ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخشی از نیروهای فعال در آموزش و پرورش باید تبدیل وضع شوند و قانون درباره آن ها حکم کرده است که امیدواریم بخشی از این نیروها امسال و بخشی دیگر سال آینده طبق قانون برنامه استخدام آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمایندگان نیز دغدغه‌هایی در خصوص معلمان خرید خدمتی، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی داشتند که نهایتا مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از نمایندگانی از آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل شود تا این موضوع به صورت تفضیلی مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به کمیسیون ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مربی پیش دبستانی بعد92
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
سلام خواهش میکنم خواهش میکنم فکری برای مربیان پیش دبستانی کنید،مانه بیمه داریم نه حقوق نه هیچ پاداشی،خیلیامون مدرک مرتبط داریم لیسانس یافوق لیسانس،بیمه نداریم،بااین کرونابیکارم شدیم،اصلاامنیت شغلی نداریم،تقاضادارم مارافراموش نکنید.
مربی پیش دبستانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
خدایا تو خود فرموده ای با هر سختی آسانی وگشایشی هست مسئولان ما سخت سختی کشیده ایم چندین سال پیمودن مسافتهای طولانی وپذیرش بچه های بی بضاعت مردم بی مزد واجر وبیمه باید بی جواب بماند؟،استدعا و تمناو التماس وخواهش میکنیم درخواست استخدام ما مربیان بعد ۹۲ را بپذیریدما نیز مدرسه ودانشگاه دیده ایم با کمترین امکانات سوختیم وساختیم چراماومدرک وتحصیلات وتلاشمون بی اجر واعتبارهستش؟؟؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: