کد خبر: ۸۶۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۲
روایت توئیتری یک معلم از نحوه درس خواندن یک دانش آموز اهل سیستان و بلوچستان بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان: روایت توئیتری یک معلم از نحوه درس خواندن یک دانش آموز اهل سیستان و بلوچستان بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

این معلم در توئیتر نوشت: « امیرحسین اهل یکی از روستاهای بم پشت در سیستان و بلوچستانه، مدرسه شبانه روزیشون در سراوان به علت کرونا تعطیل شده، امیرحسین دانش آموز زرنگیه اما تو روستاشون نت نیست او در کوه های اطراف روستا گشته و این نقطه رو پیدا کرده که نت هست، یه سرپناه برای خودش ساخته و روزا می شینه اون جا و درس می خونه.»

در جست و جوی علم

کاربران از پشتکار این دانش آموز برای کسب دانش شگفت زده بودند. کاربری نوشت: «جای تاسفه در استانی که پتانسیل های بسیاری برای توسعه وجود داره یک دانش آموز باید آلونکی بسازه و برای وصل شدن به شاد آواره کوه و بیابون بشه من به جای مسئولان خجالت می کشم.»

کاربر دیگری نوشت: «دانش آموزی که از این سن این طوری به دنبال علم داره پیش میره در آینده مرد بزرگی خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: