کد خبر: ۸۶۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۴۱۸
فرزند پرویز پورحسینی با تشکر از زحمت و تلاش کادر درمانی بیمارستان فیروزگر گفت: بیماری پدرم جدی است و باید دعا کرد، البته من هم بسیار امیدوارم.

فرزند پرویز پورحسینی: بیماری پدرم جدی است/ باید دعا کنیمبه گزارش خبرداغ ، پورنگ پورحسینی درباره وضعیت پدرش که چند روزی است بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، بیان کرد: ایشان همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و درحال مبارزه با بیماری هستند. سطح هوشیاری بالاست و باید منتظر باشیم که ببینیم بدن در مقابل داروها چه واکنشی نشان می‌دهد.

او با تاکید براینکه شدت ابتلا و بیماری این بازیگر جدی است، افزود:‌ پزشکان و کادر درمان بیمارستان تلاش کردند و قدرددان زحمت آن‌ها هستم، اما به هر حال این بیماری موذی و سخت است و باید دعا کنیم.

پورنگ پورحسینی که این روزها وظیفه مراقبت از مادربزرگ خود را که با پدرش زندگی می‌کند و خفیف‌تر به کرونا مبتلا شده هم برعهده دارد، تاکید می‌کند که قرنطینه و رعایت جدی پروتکل‌ها در منزل برای مادربزرگش اجرا می‌شود.

او در عین حال با وجود سختی بیماری کووید با روحیه‌ای مثبت و با اشاره به تلاش پرویز پورحسینی برای مبارزه با کرونا امیدوار است که روند درمان پدرش موثر باشد و حال او زودتر بهبود یابد.

ایسنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: