کد خبر: ۸۶۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۵۵۵
شکاری:
مهاجم جدا شده تیم تراکتور گفت: منتظر رای پرونده و تعیین تکلیف فسخ قراردادم با باشگاه تراکتور هستم.

می‌خواستم به پرسپولیس بیایم، اما عرب نگذاشت/ آرزوی هر بازیکنی بازی در پرسپولیس استبه گزارش خبرداغ ، رضا شکاری پس از خروج از سازمان لیگ در ارتباط با موضوع فسخ یکطرفه قرارداد خود با تراکتور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز (شنبه) برای انجام کار‌ی کوچک اداری به سازمان لیگ آمدم. اما درباره جزییات آن منتظر رای پرونده و تعیین تکلیف فسخ قراردادم با باشگاه تراکتور تبریز هستم و در انتظارم تا رای صادر شود.

 

وی درباره اینکه رای کمیته درباره جدایی او از تراکتور چه بوده گفت: وکیلم پیگیر این کار است و هیچ مصاحبه ای درباره آن نمی توانم بکنم تا رای بیاید و من آن موقع حرف برای گفتن دارم.

 

وی در خصوص حضور احتمالی‌اش در پرسپولیس، تصریح کرد: بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است. بار قبلی هم می‌خواستم به پرسپولیس بیایم اما مشکل از من نبود و آقای ایرج عرب، مدیرعامل وقت باشگاه، من را نخواست و من کاری نمی توانستم بکنم.

 

مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز در پایان پیرامون آینده خود خاطرنشان کرد: امیدوارم تا سه یا چهار روز آینده بتوانم تیمم را انتخاب کنم تا در همین هفته تکلیف‌ام برای فصل جاری و تا پیش از پایان فصل فرصت نقل و انتقالات، مشخص شود.

 

وی درباره اینکه انتخاب اولش پرسپولیس است یا نه: تا ببینیم خدا چه می خواهد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: