کد خبر: ۸۶۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۷۴
مقام آمریکایی به طرح ادعاهایی علیه ایران پرداخت.

گزافه‌گویی‌های مقام آمریکایی علیه ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، الیوت آبرامز نماینده آمریکا در امور ایران در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: حمایت ایران از حزب‌الله در لبنان و حماس در فلسطین و همچنین حمایت از شبه نظامیان در عراق و انصارالله یمن، بسیار خطرناک است و ثبات در منطقه را از بین می‌برد.

آبرامز در مورد تحریم‌ها علیه ایران با تکرار ادعاهای خود گفت: آمریکا تحریم‌هایی علیه ایران وضع کرده است که این تحریمها مفید و «مؤثر» هستند. ما با این تحریم‌ها به دنبال راه حل و تغییر رفتار ایران هستیم.

به نقل از الشرق الاوسط، وی هم چنین در مورد عادی‌سازی روابط اسراییل با اعراب مدعی شد: این توافق‌ها باعث می‌شود قدرت مقابله با تهدیدهای ایران بیشتر شود‌

این مقام آمریکایی در ادامه در مورد تغییر دولت در آمریکا خاطر‌نشان کرد: منافع آمریکا با تغییر رئیس‌جمهور یا حزب حاکم در این کشور تغییر نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: