کد خبر: ۸۶۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۴۲۹
چندی پیش و زمانی که هنوز احمد سعادتمند، مدیرعامل قبلی استقلال روی کار بود، وی از تلاش تیم مدیریتی قبلی برای تمدید قرارداد شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی و آقای‌گل لیگ برتر با استقلال خبر داد.

استقلال به‌دنبال تمدید با شیخبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه فرهیختگان: چندی پیش و زمانی که هنوز احمد سعادتمند، مدیرعامل قبلی استقلال روی کار بود، وی در گفت‌وگویی با «فرهیختگان» از تلاش تیم مدیریتی قبلی برای تمدید قرارداد شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی و آقای‌گل لیگ برتر با استقلال خبر داد و این درحالی است که عمر مدیریتی سعادتمند برای تحقق این امر در جمع آبی‌ها کفاف نداد و درنهایت او از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار و برای همیشه از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

با این حال اگرچه با جدایی سعادتمند بسیاری از موارد در استقلال دستخوش تغییرات شده و مسیر دیگری را در پی گرفت اما این مورد حیاتی و حساس یعنی مذاکرات قبلی برای راضی کردن شیخ جهت ماندن در جمع آبی‌ها از طریق مدیربرنامه‌‌های این بازیکن خارجی از مدت‌ها قبل آغاز شد و با وجود اینکه لیگ بیستم به‌تازگی آغاز شده است اما این اتفاق تا میل به حصول نهایی ادامه خواهد داشت.

شیخ که از معدود خارجی‌های موفق فوتبال ایران به‌شمار می‌رود تا پایان فصل‌جاری با استقلال قرارداد دارد و درصورتی که مذاکرات برای ماندن حداقل‌ یک فصل دیگر با وی به‌خوبی پیش برود، با توجه به قانون عدم‌جذب بازیکن و مربی جدید خارجی دور از ذهن نیست که خیلی سریع استقلالی‌ها تکلیف قرارداد فصل جدید با شیخ را روشن کرده تا برای فصل جدید نیز خیال‌شان از ماندن این بازیکن راحت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: