کد خبر: ۸۶۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۳
انگار قرار نیست کریستیانو رونالدو رکورد علی دایی را بشکند. تا اینجا که بعضی چیزها دست به دست هم داده تا این اتفاق نیفتد.

وقتی خدا علی دایی را دوست داردبه گزارش خبرداغ ، انگار قرار نیست کریستیانو رونالدو رکورد علی دایی  را بشکند. تا اینجا که بعضی چیزها دست به دست هم داده تا این اتفاق نیفتد. بعد از ابتلای رونالدو به کرونا و از دست دادن یک بازی ملی، حالا کریس در آستانه از دست دادن بازی‌های ملی دیگری است.

 

پیش از هر چیز نباید فراموش کرد رونالدو به اندازه کافی در زندگی فوتبالی‌اش رکورد زده. او و مسی به قله‌هایی دست یافتند که رسیدن به آنها، شاید چند دهه دیگر هم غیرممکن باشد. یکی از معدود رکوردهای خاص، در سیطره علی دایی است. او همچنان با 109 گل زده، بهترین گلزن ملی جهان به حساب می‌آید. رونالدو هم با ۱۰۱ گل زده، در تعقیب اوست. با توجه به روند گلزنی‌های رونالدو، قاعدتا شکستن این رکورد برایش آسان خواهد بود. ۸ گل دیگر؟ این برای رونالدو چیزی شبیه به یک شوخی است. او حتی وقتی از بستر بیماری برمی‌گردد، با دو گل کار را شروع می‌کند بنابراین قابل پیش‌بینی است که رکورد علی دایی را بکشند.

 

فعلا اما برنامه رونالدو بهم ریخته. روز چهارشنبه این هفته پرتغال مقابل آندورا بازی دارد. این همان مسابقه‌ای است که رونالدو نیاز دارد تا فاصله خود را با دایی کمتر کند. دو بازی بعدی پرتغال تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ مقابل ابرقدرت‌هایی چون فرانسه و کرواسی است که کریس شانس کمتری برای گلزنی به آنها دارد. قاعدتا او حساب ویژه‌ای روی بازی آندورا باز کرده بود. دیروز اما در بازی یووه و لاتزیو کریس مصدوم شد تا حضورش در بازی چهارشنبه با اما و اگر زیادی همراه شود. رونالدو دقیقه ۷۶ بازی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. بعید است او بتواند تا چهارشنبه آماده بازی شود. خدا انگار علی دایی را دوست دارد... 

خبرآنلاین 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: